KROK 1
Wybierz szkolenie z oferty szkoleń wideo
KROK 2
Wypełniasz formularz zgłoszeniowy i w ciągu jednego dnia otrzymujesz dane do swojego szkolenia
KROK 3
Oglądaj gdzie i kiedy chcesz
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie wyjaśnień oraz modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także oceny ofert oraz sposobów reagowania na błędy proceduralne. Poznają również kluczowe aspekty związane z oceną tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępnianiem dokumentów, co pozwoli im uniknąć pułapek i nieporozumień w procesie udzielania zamówień publicznych.
Dodatkowo, uczestnicy otrzymają kompleksową instrukcję dotyczącą postępowania w przypadku kryteriów subiektywnych oraz wniesienia odwołania, co pozwoli im skutecznie przeciwdziałać nieuczciwej konkurencji i podejmować trafne decyzje na każdym etapie procedury.
NIE CZEKAJ, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
Od 17 lat z sukcesem wspiera klientów w procesach ubiegania się o zamówienia publiczne, a także przy realizacji zamówień. Ma za sobą dziesiątki rozpraw przed Krajową Izbą Odwoławczą i tysiące przeszkolonych uczestników.
Prowadzi również obsługę podmiotów zamawiających, co przekłada się na doświadczenie po obu stronach procedury przetargowej.
1. Wyjaśnienia SWZ a modyfikacja SWZ - różnice i konsekwencje;
2. Ocena zgodności oferty z warunkami zamówienia;
• procedura wyjaśnień;
• poprawianie omyłek;
3. Błędy w obliczeniu ceny skutkujące koniecznością odrzucenia oferty;
4. Ocena ofert pod kątem rażąco niskiej ceny;
5. Badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, konsorcja i podmioty udostępniające zasoby;
6. JEDZ, procedura odwrócona, procedura naprawcza z art. 128 - zasady i ograniczenia;
7. Ogłoszenia unijne e-Notices2
8. Podmiotowe środki dowodowe w tym elektroniczne problemy ze składanymi dokumentami;
9. Przedmiotowe środki dowodowe i sposób ich weryfikacji;
10. Czyny nieuczciwej konkurencji;
11. Ocena tajemnicy przedsiębiorstwa;
12. Powtarzanie czynność przez zamawiającego – jak prawidłowo przeprowadzić procedurę;
13. Udostępnianie dokumentów i jawność postępowania;
14. Pułapki zamówień mieszanych;
15. Ocena ofert w przypadku kryteriów subiektywnych lub innych niż mierzonych wzorami;
16. Jak postępować w razie wniesienia odwołania, czyli co zamawiający musi a co może zrobić. Kiedy i jak przygotować odpowiedź na odwołanie;
Trener |
Cena
|
---|---|
Iwona Holka |
1099.00 ZŁ NETTO + 23% VAT |
MASZ PYTANIA?
Napisz szkolenia@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058900