KROK 1
Wybierz szkolenie z oferty szkoleń wideo
KROK 2
Wypełniasz formularz zgłoszeniowy i w ciągu jednego dnia otrzymujesz dane do swojego szkolenia
KROK 3
Oglądaj gdzie i kiedy chcesz
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi zdobycie kompleksowej wiedzy na temat przepisów Pzp oraz praktycznych umiejętności związanych z prowadzeniem postępowań. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak prawidłowo oszacować wartość zamówienia, opisywać zamówienia podobne, stosować kryteria oceny ofert oraz oceniać podmiotową wykonawców. Szkolenie obejmuje także tematykę komunikacji, wadium, terminu związania ofertą, przesłanek odrzucenia ofert oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Udział w tym szkoleniu zapewni uczestnikom niezbędną wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego i zgodnego z przepisami przeprowadzania postępowań w trybie podstawowym w zakresie zamówień publicznych, co przyczyni się do podniesienia efektywności działań w tym obszarze.
NIE CZEKAJ, ZAPISZ SIE JUŻ DZIŚ!
Ekspert z dziedziny zamówień publicznych z wieloletnim doświadczeniem w procesie udzielania zamówień publicznych finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Doświadczony trener w zakresie zamówień publicznych (w ramach przeprowadzonych szkoleń przeszkolił dotychczas kilka tysięcy osób), pełnomocnik stron w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, autor wielu opinii w zakresie stosowania przepisów prawa zamówień publicznych, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.
1. Jakie przepisy Pzp znajdują zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych w progu krajowym
2. Wstępne konsultacje rynkowe przed wszczęciem postępowania
3. Jak prawidłowo oszacować wartość zamówienia?
1) Zasady szacowania wartości zamówienia
2) Obowiązek łącznego szacowania wartości podobnych dostaw
3) Obowiązek łącznego szacowania wartości tożsamych usług
4) Zasady szacowania wartości robót budowlanych
5) Szacowanie zamówień obejmujących opcje lub wznowienia, zamówienia podobne
4. Opis przedmiotu zamówienia
1) Zasady sporządzania opisu
2) Obowiązki w zakresie określania równoważności
5. Zamówienia obejmujące opcje i wznowienia
6. Zamówienia podobne – jak opisywać i kiedy stosować
7. Przedmiotowe środki dowodowe
1) Potrzeba dodatkowej weryfikacji oferowanych rozwiązań
2) Kiedy wymagać złożenia przedmiotowych środków dowodowych
3) Rodzaje przedmiotowych środków dowodowych
4) Ograniczenia w żądaniu przedmiotowych środków dowodowych
8. Kryteria oceny ofert
1) Zawartość oferty a jej ocena w ramach kryteriów – zasady konstruowania treści SWZ
2) Cena jako jedyne kryterium oceny ofert
9. Ocena podmiotowa wykonawców w trybie podstawowym
1) Przesłanki wykluczenia z postępowania
2) Samooczyszczenie
3) Warunki udziału
4) Korzystanie z potencjału podmiotu trzeciego
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
6) Podmiotowe środki dowodowe
10. Zasady prowadzenia komunikacji w postępowaniu w trybie podstawowym
1) środki komunikacji elektronicznej
2) formy kluczowych dokumentów w postępowaniu
11. Wadium
1) jakie wymogi może postawić w tym zakresie zamawiający?
2) zasady zwrotu wadium
3) zatrzymanie wadium
12. Tryb podstawowy – analiza wariantów
1) Wariant bez możliwości prowadzenia negocjacji
2) Wariant z fakultatywnymi negocjacjami
3) Wariant z obligatoryjnymi negocjacjami
13. Wyjaśnianie i zmiany treści SWZ i OPiW w ramach trybu podstawowego
14. Czynności zamawiającego po złożeniu ofert
1) Badanie złożonych ofert
2) Ocena podmiotowa wykonawców
15. Termin związania ofertą w trybie podstawowym
1) okresy maksymalne i sposób ich wyznaczania
2) zasady wydłużania okresu związania ofertą
3) Czynności zamawiającego po upływie terminu związania ofertą
16. Przesłanki odrzucenia ofert
17. Zakończenie postępowania
1) Wybór oferty najkorzystniejszej
2) Czynności poprzedzające zawarcie umowy
3) Unieważnienie postępowania
18. Umowa w sprawie zamówienia publicznego.
1) Zasada współdziałania zamawiającego i wykonawcy.
2) Klauzule abuzywne – niedozwolone.
3) Minimalne obowiązkowe postanowienia umowne.
4) Waloryzacja wynagrodzenia.
5) Dopuszczalność zmiany umowy.
6) Podwykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) Ewaluacja realizacji umowy, kiedy wymagana i w jakim celu.
8) Obowiązki stosowania zaliczek lub częściowych płatności
9) Raport z realizacji zamówienia (kiedy musi być sporządzany i co musi zawierać)
Trener |
Cena
|
---|---|
Adam Wiktorowski |
1099.00 ZŁ NETTO + 23% VAT |
MASZ PYTANIA?
Napisz szkolenia@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058900