SZKOLENIA WIDEO

Jak przeprowadzić procedurę udzielenia zamówienia krok po kroku 45 zagadnień,  które należy poznać,  żeby prawidłowo udzielać zamówień ONLINE

TEMAT

Jak przeprowadzić procedurę udzielenia zamówienia krok po kroku:

45 zagadnień, które należy poznać, żeby prawidłowo udzielać zamówień. ONLINE

CZYM SĄ SZKOLENIA WIDEO?


Jest to nagrany materiał szkoleniowy, który możemy odtworzyć na komputerze lub telefonie, wielokrotnie objerzeć o dowolnej porze, zatrzymywać i uruchamiać w dowolnym momencie.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU WIDEO W 3 KROKACH?


KROK 1

Wybierz szkolenie z oferty szkoleń wideo

KROK 2

Wypełniasz formularz zgłoszeniowy i w ciągu jednego dnia otrzymujesz dane do swojego szkolenia

KROK 3

Oglądaj gdzie i kiedy chcesz

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

UWAGA! 45 zagadnień, o bezbłędnym udzielaniu zamówień publicznych w 10 godzin praktycznego kursu!


Po szkoleniu będziesz doskonale  wiedział jak wygląda procedura udzielnia zamówień publicznych. Pod okiem naszego eksperta nauczysz się również wszystkiego o:

  • Wyjaśnieniach SWZ, modyfikacjach: terminy, zasady, prawidłowe i terminowe udzielanie wyjaśnień;
  • Składaniu ofert: platformy, podpisy i ich weryfikacja, zasady komunikacji elektronicznej;

TRENER

Iwona Holka

Prawnik, trener i doradca w zakresie zamówień publicznych. Były członek KIO.

Liczba przeprowadzonych szkolen: 646
Liczba opinii o trenerze: 1138

Od 17 lat z sukcesem wspiera klientów w procesach ubiegania się o zamówienia publiczne, a także przy realizacji zamówień. Ma za sobą dziesiątki rozpraw przed Krajową Izbą Odwoławczą i tysiące przeszkolonych uczestników.

Prowadzi również obsługę podmiotów zamawiających, co przekłada się na doświadczenie po obu stronach procedury przetargowej.

 

PROGRAM

  1. O ustawie, jej założeniach i aktach wykonawczych: system zamówień publicznych w PL i UE;
  2. Najważniejsze definicje i słowniczek pojęć;
  3. Zasady zamówień publicznych i powiązanie ich z obowiązkami osób udzielających zamówień;
  4. Odpowiedzialność komisji przetargowej i kierownika zamawiającego;
  5. Planowanie zamówień: polityka zakupowa państwa, efektywność ekonomiczna, analiza potrzeb i wymagań, plan postępowań;
  6.  Możliwe formy komunikacji zamawiającego z wykonawcami, wstępne konsultacje rynkowe, pozyskiwanie informacji „z rynku”;
  7.  Szacowanie i agregacja zamówień: reguły, zasady, obowiązki;
  8. Dokumenty zamówienia: co należy przygotować, aby wszcząć postępowanie;
  9. Opis przedmiotu zamówienia: równoważność, normy, konsekwencje nieprawidłowego opisu;
  10. Przedmiotowe środki dowodowe: zasady żądania, składania i weryfikacji;
  11.  Podstawy wykluczenia wykonawcy fakultatywne i obligatoryjne oraz dokumenty na ich potwierdzenie;
  12.  Ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowych środków dowodowych;
  13. Konsorcjum w zamówieniu publicznym;
  14. Podmiot udostępniający zasoby i podwykonawca;
  15. Kryteria oceny ofert: zasady, sposoby kształtowania, weryfikowalność, ocena oferty;
  16. Wybór trybu w postępowaniu unijnym i krajowym, warianty w postępowaniach krajowych;

  1. Wszczęcie postepowania w zależności od progu: procedura, ogłoszenia, zamieszczanie SWZ;
  2. Wyjaśnienia SWZ, modyfikacje: terminy, zasady, prawidłowe i terminowe udzielanie wyjaśnień;
  3. Składanie ofert: platformy, podpisy i ich weryfikacja, zasady komunikacji elektronicznej;
  4. Udostępnianie dokumentów, jawność postępowania vs tajemnica przedsiębiorstwa;
  5. Żądanie wadium i jego weryfikacja;
  6. Ocena ofert: czynności zamawiającego, procedura odwrócona w postępowaniu UE, negocjacje w postępowaniu krajowym;
  7. Termin związania ofertą i obowiązki zamawiającego z nim związane;
  8. Weryfikacja rażąco niskiej ceny;
  9. Poprawianie omyłek w złożonych ofertach: granice działania zamawiającego;
  10. Ocena podmiotowa wykonawcy: dopuszczalność wyjaśnień, uzupełnień;
  11. Odrzucenie oferty: omówienie przesłanek w powiązaniu z obowiązkami zamawiającego;
  12. Wybór oferty: aspekty proceduralne;
  13. Unieważnienie postępowania: omówienie przesłanek;
  14. Zawarcie umowy: żądanie zabezpieczenia należytego wykonywania umowy, konstrukcja umowy o zamówienie publiczne, regulacje obowiązkowe i niedozwolone, kary umowne, płatności, waloryzacja, zmiany umów;
  15. Rozliczenie zamówienia: ogłoszenie o wykonaniu umowy, raport z realizacji;
  16. Środki ochrony prawnej przysługujące wykonawcom;
  17. Archiwizacja postępowań;

OPINIE

Trener Iwona Holka posiada niesamowitą wiedzę, którą przekazuje w sposób bardzo przystępny i zrozumiały

- Opinia anonimowa

Pani Iwona Holka jest obecnie najlepszym trenerem w dziedzinie Pzp. Niezależnie od formy (online czy live) szkolenia są ciekawe, pełne przykładów i ciekawostek solidnie popartych bieżącym stanem prawnym. Pani I. Holka dysponuje ogromną wiedzą, umiejętnościami i predyspozycjami interpersonalnymi. Chętnie wezmę udział w kolejnych szkoleniach.

Anna Szymańska - SO Łódź

CENA ZAWIERA

  • EduBox, paczka materiałów wysłana pocztą

  • Aplikację mobilną z ustawą Pzp na Android i iOS

  • Roczny dostęp do Edustrefy

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Spotkania z ekspertami po godzinach

  • Nagrania z webinarów ApexNet

  • Materiały z ustawą Pzp w formie książki

  • 60 dni dostępu do nagrania szkolenia

  • Paczkę wzorów dokumentów:

    • Wzór SWZ w wariancie bez negocjacji i z negocjacjami
    • Aneks do SWZ wg trybu podstawowego
    • Kwalifikowanie wykonawców
    • Analiza potrzeb i wymagań
    • Regulamin do 130 000 zł
    • Postępowanie wg trybu podstawowego
    • Przykładowe klauzule do umów
    • Lista obowiązkowych terminów dla zamawiających
    • i więcej!

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

Trener
Cena
Iwona Holka
1099.00 ZŁ NETTO + 23% VAT
Zgłoś na to szkolenie minimum 3 osoby, a każda z nich zupełnie bezpłatnie otrzyma 60-dniowy dostęp do kursu MASTER PZP!
Sprawdź, czym jest ten kurs klikając TUTAJ

KONTAKT

MASZ PYTANIA?
Napisz szkolenia@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058900