Kompleksowe szkolenie dedykowane wyłącznie zamówieniom na usługi - wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu!
To praktyczne szkolenie koncentruje się na najważniejszych aspektach prowadzenia postępowań na usługi - od momentu planowania zamówienia aż po realizację umowy. Zdobędziesz konkretną wiedzę popartą najnowszym orzecznictwem i aktualnymi interpretacjami.
Co zyskasz?
Szkolenie pozwoli Ci prowadzić postępowania na usługi pewnie i profesjonalnie, minimalizując ryzyko błędów i odwołań.
Nie czekaj - zainwestuj w swoją pewność podczas prowadzenia postępowań!
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!
Od 17 lat z sukcesem wspiera klientów w procesach ubiegania się o zamówienia publiczne, a także przy realizacji zamówień. Ma za sobą dziesiątki rozpraw przed Krajową Izbą Odwoławczą i tysiące przeszkolonych uczestników.
Prowadzi również obsługę podmiotów zamawiających, co przekłada się na doświadczenie po obu stronach procedury przetargowej.
1. Agregacja i ustalanie wartości szacunkowej zamówień na usługi.
2. Usługi poniżej i powyżej progu UE z włączeniem zasad kwalifikacji usług społecznych.
3. Analiza potrzeb i wymagań – zasady, na co ma wpływ przy realizacji usług.
4. Zamówienia mieszane i sposoby prawidłowej kwalifikacji zamówień.
5. Opis przedmiotu zamówienia i ustalanie obowiązków wykonawcy charakterystycznych dla usług pod kątem sposobów realizacji zamówienia. Certyfikaty jako podmiotowe/przedmiotowe środki dowodowe – rozróżnienie. Możliwość żądania próbek w przypadku postępowań na usługi.
6. Prawidłowe kształtowanie warunków udziału w postępowaniu. Warunki zamówienia a warunki udziału w postępowaniu. Ocena potencjału wykonawcy niezbędnego do realizacji usług. Kształtowanie warunków z uwzględnieniem konsorcjów i podmiotów udostępniających zasoby.
7. Kryteria oceny ofert dla usług. Dopuszczalność kryteriów subiektywnych. Popełniane błędy i nieprawidłowości w świetle orzecznictwa. Granica między kryterium a kwestią właściwości podmiotowej wykonawcy. Kryteria subiektywne a faktyczna realizacja umowy.
8. Sposoby obliczenia ceny i ustalania sposobu wynagradzania wykonawców.
9. Aspekty proceduralne tj. problematyka dotycząca oceny merytorycznej ofert: poprawianie omyłek, badanie rażąco niskiej ceny, weryfikacja zasadności zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, prawidłowe formułowanie wezwań do wykonawców, powtarzanie czynności przez zamawiającego.
10. Umowy na usługi:
- zasady ustalania terminów;
- obowiązkowe postanowienia umowy w świetle orzecznictwa;
- klauzule abuzywne wskazywane przez Prezesa UZP;
- zasada współdziałania w praktyce i obowiązkach zamawiającego;
- kary umowne i ich limity;
- waloryzacja wynagrodzenia;
- podwykonawcy w usługach;
- gwarancja w umowach - omówienie orzecznictwa;
- narzędzia umożliwiające większą elastyczność umowy;
- zmiany umowy: omówienie dobrych praktyk w kontekście zmian przewidzianych, postępowanie w przypadkach, gdy zmiana nie była przewidziana a jest konieczność zmiany umowy;
- autorskie prawa majątkow
Miejsce | Termin | Trener | Cena |
DRUGIE SZKOLENIE WIDEO 50% TANIEJ
Sprawdź co zyskasz
|
---|---|---|---|---|
WARSZAWA, GOLDEN FLOOR BUD. MARRIOTT | 27-28 lutego 2025 | Iwona Holka | 1399.00 zł netto + 23% VAT | 1949.00 zł netto + 23% VAT |
MASZ PYTANIA?
Napisz szkolenia@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058900