Szukasz pracy jako
ASYSTENT/SPECJALISTA ds. SPRZEDAŻY?

Dołącz do wyjątkowego
teamu sprzedaży
ApexNet
Dlaczego wyjątkowy? Bo...
Tworzymy zgrany zespół, dla którego ważna jest skuteczność oraz wyjątkowo przyjacielska atmosfera w pracy
Stale automatyzujemy i unowocześniamy nasze działania, żeby pracowało się nam sprawniej i efektywniej
Aktualnie średnia długość stażu pracy w naszym dziale wynosi aż 5 lat! Tak nam tu dobrze
Dowiedz się więcej
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
Będziesz odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych oraz budowanie relacji poprzez kontakt telefoniczny z Klientami. Będziesz inicjować kontakty w celu sprzedaży usług szkoleniowych, a nasz intuicyjny system CRM i dostępna w nim baza kontaktów pomogą Ci zrealizować dzienny cel liczby telefonów. Będziesz miał wpływ na ofertę programową naszych szkoleń, to dzięki Twojej wiedzy stworzymy prodykty dopasowane do potrzeb naszych Klientów.
JAK WYGLĄDA PRACA W APEXNET?
Pracujemy w dniach roboczych,
w godzinach 7.45 - 16.00, w tym
30 minut przerwy na śniadanie i lunch.
Nasze biuro mieści się w przepięknej
lokalizacji w warszawskich Włochach.
Zakochasz się w tej okolicy!
A PO PRACY...
Przyjacielska atmosfera sprzyja integracjom. Spotykamy się co miesiąc na spotkaniu integracyjnym, a raz w roku wyjeżdżamy na kilka dni poza miasto.
Zobacz,
jak pracujemy
JAK WYGLĄDA REKRUTACJA?
Wyłonionych kandydatów zapraszamy na spotkanie z rekruterem w formule online. To pierwszy etap, w którym się poznamy i zapezentujemy się wzajemnie.
Wyłonionych kandydatów z etapu pierwszego zapraszamy na drugie spotkanie w naszej firmie. To etap, w którym poznasz zespół i atmosferę w nim panującą. Dowiesz się także więcej o warunkach i szczegółach współpracy.
Opcjonalnie organizujemy dzień próbny (stacjonarnie bądź online) podczas którego obie strony mogą lepiej poznć się w działaniu. Po tym dniu mamy komplet informacji, by dać Ci czytelną informację zwrotną co do zatrudnienia w naszej firmie.
GRATULACJE ROZPOCZYNAMY WSPÓŁPRACĘ!
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
Interesujesz się sprzedażą i chcesz rozwijać się w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży,
jesteś wytrwały w dążeniu do celu, odpowiedzialny za zadania i zaangażowany w obowiązki,
obsługujesz klientów na najwyższym poziomie,
chętnie inicjujesz rozmowy telefoniczne i masz postawę proaktywną,
umiesz pracować samodzielnie, bez nadzoru,
chcesz współpracować i dzielić się doświadczeniem,
skutecznie realizowałeś cele sprzedażowe albo chcesz się tego nauczyć.
TAK WSPOMINAJA NAS
BYLI WSPÓŁPRACOWNICY
Za co ceniłam pracę w ApexNecie? Świetna atmosfera, pomocni ludzie i duże możliwości rozwoju. Jeżeli chcesz rozwinąć skrzydła jako handlowiec to idealne miejsce dla Ciebie. Nie da się nie wspomnieć o rewelacyjnej lokalizacji - biurze z ogródkiem i parku ze stawami tuż obok.

Klaudia Bielawska - Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju Szkoleń
Świetne środowisko pracy.
Bardzo fajny, towarzyski i zgrany zespół.
Od pierwszego dnia czułem się jego częścią. Bardzo pozytywnie wspominam czas spędzony w pracy oraz po godzinach w biurze.

Władysław Gamajunow - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Szkoleń
Apexnet to firma stwarzająca szanse szeroko rozumianego rozwoju. Poza szkoleniami systematycznie doskonalącymi kompetencje z obszaru sprzedaży, pozwala również na dzielenie się swoimi pasjami i daje przestrzeń na wspólne spędzanie czasu. Sprawia to, że integracja jest tak daleko posunięta, że wspólna praca staje się wręcz przyjemnością. Polecam każdemu, kto wysoko ceni sobie dobre relacje międzyludzkie i twórczy klimat.

Radzisław Ptaszyński - Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Szkoleń
ONBOARDING
Zaczynając pracę poznasz swojego opiekuna, który będzie Cię prowadził przez dwutygodniowy okres wdrożenia, a także będzie Twoim wsparciem przez cały trzymiesięczny okres próbny.

W naszej firmie wiemy, że dołączenie do zespołu to wymagający i angażujący czas, dlatego stworzyliśmy system onboardingowy, dzięki któremu w dwa tygodnie zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego działania zgodnie z naszymi standardami.
WDROŻENIE DO PRACY
Dołączając do naszego zespołu sprzedaży otrzymasz dodatkowo udział w programie
Akademia Kompetencji Handlowych ApexNet.
Program składa się z 4 etapów poznawania skutecznego procesu sprzedazy:
W ramach Akademii masz cotygodniowe coachingi, które gwarantują Ci rozwój umiejętności i ćwiczenie Twojego warsztatu a także min. 2 szkolenia zewnętrzne.

Po zakończeniu rocznego programu masz możliwość uzyskania Certyfikatu potwierdzającego Twoje umiejętności sprzedażowe (po zdanym teście, do którego będziesz przygotowywana/y), a także awans na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży oraz umowy dostosowanej do awansu.
Częścią naszej kultury organizacyjnej jest wsparcie i wzajemna pomoc, której nie zabraknie Ci przez cały okres wdrożenia zarówno ze strony opiekuna jak i pozostałych kolegów i koleżanek z pracy.