Forum


Powrót Przechowywanie dokumentacji pracowniczej

P.

Paulina .....

0

Dzień dobry, proszę o pomoc i podpowiedz. Ile lat należy przechowywać pit 11 swoich pracowników ? Ile lat przechowuje się dokumenty związane z podpisaniem umowy zlecenia i dzieło oraz rachunki do nich? Z tego co słyszałam, to na okres 3 lat, potem nie ma już obowiązku archiwizacji. Czy to prawda?
Dzień dobry, proszę o pomoc i podpowiedz. Ile lat należy przechowywać pit 11 swoich pracowników ? Ile lat przechowuje się dokumenty związane z podpisaniem umowy zlecenia i dzieło oraz rachunki do nich? Z tego co słyszałam, to na okres 3 lat, potem nie ma już obowiązku archiwizacji. Czy to prawda?
0
2019-08-05 08:46 0

J.

Justyna .....

6

To zależy, bo na przykład na korektę zeznania PIT-37 mamy aż 5 lat. Pracownik może też poprosić o duplikat np. PIT-11 i wtedy trzeba go archiwizować dłużej :)
To zależy, bo na przykład na korektę zeznania PIT-37 mamy aż 5 lat. Pracownik może też poprosić o duplikat np. PIT-11 i wtedy trzeba go archiwizować dłużej :)
0
2019-08-05 08:49 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy