Mieliśmy problem z otwarciem oferty złożonej powyżej progów. Podczas odszyfrowania oferty pojawił się komunikat, że plik został poprawnie odszyfrowany jednak niektórych z dokumentów nie można było odczytać m.in. formularza oferty. Wykonawca twierdzi, że poprawnie zaszyfrował ofertę oraz pozostałe dokumenty i zarzucił, że zamawiający nie posiada odpowiedniej aplikacji do otwarcia jego plików. Wystosowaliśmy pismo do UZP z prośbą o wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W odpowiedzi UZP stwierdził, iż z jego analizy plik z ofertą został zaszyfrowany prawidłowym kluczem publicznym, a oferta została prawidłowo złożona. Jak się okazało po czasie (kilku dniach) nie posiadaliśmy zainstalowanej aplikacji SZAFIR do otwierania plików zapisanych XADESEM. Co w tej sytuacji zrobić? Po udanej próbie otwarcia okazało się, że wykonawca w żadnym z zadań nie jest korzystny.
Mieliśmy problem z otwarciem oferty złożonej powyżej progów. Podczas odszyfrowania oferty pojawił się komunikat, że plik został poprawnie odszyfrowany jednak niektórych z dokumentów nie można było odczytać m.in. formularza oferty. Wykonawca twierdzi, że poprawnie zaszyfrował ofertę oraz pozostałe dokumenty i zarzucił, że zamawiający nie posiada odpowiedniej aplikacji do otwarcia jego plików. Wystosowaliśmy pismo do UZP z prośbą o wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W odpowiedzi UZP stwierdził, iż z jego analizy plik z ofertą został zaszyfrowany prawidłowym kluczem publicznym, a oferta została prawidłowo złożona. Jak się okazało po czasie (kilku dniach) nie posiadaliśmy zainstalowanej aplikacji SZAFIR do otwierania plików zapisanych XADESEM. Co w tej sytuacji zrobić? Po udanej próbie otwarcia okazało się, że wykonawca w żadnym z zadań nie jest korzystny.
0
2019-05-24 08:07 0