Chciałam zapytać jak to u Was działa:
Czy jak piszecie pisma przykładowo: wezwania o dokumenty podmiotowe, zawiadomienie o wyniku postępowania i wszelkie inne kierowane do wykonawców to nadajecie im numer - jakiś swój czy nie (chodzi mi o "ogólnofirmowy")? U nas teraz jest w ten sposób, że pisma te podpisywane są elektronicznie przez kierownika zamawiającego i wysyłane np. mailowo (bo dopuszczamy taką komunikację też) - wcześniej jest nadawany nr pisma (kolejny) przez sekretariat i tak znaczymy te "wezwania". Ale jak myślicie czy można by było z tego w ogole zrezygnować?
Chciałam zapytać jak to u Was działa:
Czy jak piszecie pisma przykładowo: wezwania o dokumenty podmiotowe, zawiadomienie o wyniku postępowania i wszelkie inne kierowane do wykonawców to nadajecie im numer - jakiś swój czy nie (chodzi mi o "ogólnofirmowy")? U nas teraz jest w ten sposób, że pisma te podpisywane są elektronicznie przez kierownika zamawiającego i wysyłane np. mailowo (bo dopuszczamy taką komunikację też) - wcześniej jest nadawany nr pisma (kolejny) przez sekretariat i tak znaczymy te "wezwania". Ale jak myślicie czy można by było z tego w ogole zrezygnować?
0
2024-07-23 10:59 0