Forum


Powrót Protokół po wstępnych konsultacjach rynkowych

J.

Joanna .....

4

Mam pytanie o protokół który należy opublikować na stronie postępowania po zakończonych konsultacjach. Konsultacje prowadzimy od grudnia. W tym tygodniu rozpocznie się druga "runda" spotkań z wykonawcami których zaprosiliśmy do negocjacji, i do końca lutego chcemy zakończyć konsultacje.
Konsultacje dotyczą projektu budynku admin. z serwerownią. Zaprosiliśmy 5 firm z 6 które się zgłosiły.
Czy rysunki które omawialiśmy na spotkaniu (teren na którym ma powstać projekt) również należy opublikować z protokołem??
Na co należy zwrócić uwagę po konsultacjach? Czy gdzieś w dokumentach postępowania należy wspomnieć o tym, że były konsultacje? Czy oprócz protokołu po konsultacjach należy jeszcze dopełnić jakiś formalności?? Protokoły które przeglądałam z innych jednostek - są przeróżne. Albo bardzo szczegółowe, albo bardzo ogólne. Niektórzy publikują konkretne pytania zadawane wykonawcom + ich odpowiedzi. Czy jakiś wzorcowy schemat protokołu??

Podczas spotkań zaproponowano Zamawiającemu jakiegoś rodzaju wizyty referencyjne w serwerowniach które powstały na bazie ich projektów. Czy o tym również mamy wspominać w protokole? Zależy nam żeby je zobaczyć pod kątem rozwiązań technicznych zastosowanych - póki co nie wiemy co chcemy do końca.

Będę bardzo wdzięczna na jakiekolwiek wskazówki
Mam pytanie o protokół który należy opublikować na stronie postępowania po zakończonych konsultacjach. Konsultacje prowadzimy od grudnia. W tym tygodniu rozpocznie się druga "runda" spotkań z wykonawcami których zaprosiliśmy do negocjacji, i do końca lutego chcemy zakończyć konsultacje. Konsultacje dotyczą projektu budynku admin. z serwerownią. Zaprosiliśmy 5 firm z 6 które się zgłosiły. Czy rysunki które omawialiśmy na spotkaniu (teren na którym ma powstać projekt) również należy opublikować z protokołem?? Na co należy zwrócić uwagę po konsultacjach? Czy gdzieś w dokumentach postępowania należy wspomnieć o tym, że były konsultacje? Czy oprócz protokołu po konsultacjach należy jeszcze dopełnić jakiś formalności?? Protokoły które przeglądałam z innych jednostek - są przeróżne. Albo bardzo szczegółowe, albo bardzo ogólne. Niektórzy publikują konkretne pytania zadawane wykonawcom + ich odpowiedzi. Czy jakiś wzorcowy schemat protokołu?? Podczas spotkań zaproponowano Zamawiającemu jakiegoś rodzaju wizyty referencyjne w serwerowniach które powstały na bazie ich projektów. Czy o tym również mamy wspominać w protokole? Zależy nam żeby je zobaczyć pod kątem rozwiązań technicznych zastosowanych - póki co nie wiemy co chcemy do końca. Będę bardzo wdzięczna na jakiekolwiek wskazówki
0
2024-01-15 10:44 0

J.

Joanna .....

4

Ponawiam pytanie

Mam pytanie o protokół który należy opublikować na stronie postępowania po zakończonych konsultacjach. Konsultacje prowadzimy od grudnia. W tym tygodniu rozpocznie się druga "runda" spotkań z wykonawcami których zaprosiliśmy do negocjacji, i do końca lutego chcemy zakończyć konsultacje.
Konsultacje dotyczą projektu budynku admin. z serwerownią. Zaprosiliśmy 5 firm z 6 które się zgłosiły.
Czy rysunki które omawialiśmy na spotkaniu (teren na którym ma powstać projekt) oraz materiały przesłane do wykonawców z którymi prowadzone były rozmowy również należy opublikować z protokołem??
Na co należy zwrócić uwagę po konsultacjach? Czy gdzieś w dokumentach postępowania należy wspomnieć o tym, że były konsultacje? Czy oprócz protokołu po konsultacjach należy jeszcze dopełnić jakiś formalności?? Protokoły które przeglądałam z innych jednostek - są przeróżne. Albo bardzo szczegółowe, albo bardzo ogólne. Niektórzy publikują konkretne pytania zadawane wykonawcom + ich odpowiedzi. Czy jakiś wzorcowy schemat protokołu??

Podczas spotkań zaproponowano Zamawiającemu jakiegoś rodzaju wizyty referencyjne w serwerowniach które powstały na bazie ich projektów. Czy o tym również mamy wspominać w protokole? Zależy nam żeby je zobaczyć pod kątem rozwiązań technicznych zastosowanych - póki co nie wiemy co chcemy do końca.

Będę bardzo wdzięczna na jakiekolwiek wskazówki
Ponawiam pytanie Mam pytanie o protokół który należy opublikować na stronie postępowania po zakończonych konsultacjach. Konsultacje prowadzimy od grudnia. W tym tygodniu rozpocznie się druga "runda" spotkań z wykonawcami których zaprosiliśmy do negocjacji, i do końca lutego chcemy zakończyć konsultacje. Konsultacje dotyczą projektu budynku admin. z serwerownią. Zaprosiliśmy 5 firm z 6 które się zgłosiły. Czy rysunki które omawialiśmy na spotkaniu (teren na którym ma powstać projekt) oraz materiały przesłane do wykonawców z którymi prowadzone były rozmowy również należy opublikować z protokołem?? Na co należy zwrócić uwagę po konsultacjach? Czy gdzieś w dokumentach postępowania należy wspomnieć o tym, że były konsultacje? Czy oprócz protokołu po konsultacjach należy jeszcze dopełnić jakiś formalności?? Protokoły które przeglądałam z innych jednostek - są przeróżne. Albo bardzo szczegółowe, albo bardzo ogólne. Niektórzy publikują konkretne pytania zadawane wykonawcom + ich odpowiedzi. Czy jakiś wzorcowy schemat protokołu?? Podczas spotkań zaproponowano Zamawiającemu jakiegoś rodzaju wizyty referencyjne w serwerowniach które powstały na bazie ich projektów. Czy o tym również mamy wspominać w protokole? Zależy nam żeby je zobaczyć pod kątem rozwiązań technicznych zastosowanych - póki co nie wiemy co chcemy do końca. Będę bardzo wdzięczna na jakiekolwiek wskazówki
0
2024-02-01 12:06 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy